Evenementen organiseren, van groot tot groter. Dat is waar onze passie ligt, maar net zo leuk vinden we het als we mee mogen denken en creatief uitgedaagd worden. Zo kwamen de volgende specials van ons op het programma te staan.
THE CHALLENGE
The Challenge. Een interactief online programma waarmee je al je medewerkers op een laagdrempelige en inspirerende manier met elkaar laat samen werken. Een event wat geen momentopname is, maar een traject van een aantal maanden kan zijn. De perfecte manier om bepaalde probleemstellingen of uitdagende vraagstukken binnen het bedrijf op te lossen en samen met de medewerkers aan te pakken.
Zo hebben we samen met de Asahi groep, in opdracht van Grolsch, een challenge ontwikkeld in tijde van de fusie van deze verschillende bedrijven. Met ruim 178 teams konden de medewerkers van de Asahi groep uit meerdere landen in de duur van drie maanden online opdrachten doen en hiermee punten verdienen. Je kon proosten met teams.
Tijdens het jubileumjaar van Thales werd een opdracht gelanceerd voor alle medewerkers. Met ‘Building a future we can all trust’ werden medewerkers geïnspireerd om zelf met de teams zich beter in te zetten voor het milieu en het klimaat.
THE GAME
Hoe laat je jouw leveranciers, klanten en relaties op een boeiende manier kennismaken met jouw werkveld, product of vraagstukken? Voor de relatiedag van Parker Hannifin hebben wij een spel ontwikkeld waarbij de klanten door middel van gamification kennis maakten met het dagelijkse reilen & zeilen van de organisatie. In teams van 4-6 werden de relaties uitgedaagd met een interactief computerspel de komende 50 jaar van Parker Hannifin het bedrijf te besturen, met alle nodige uitdagingen die er aan zouden komen. Je was met je team verantwoordelijk voor de jaarlijkse beslissingen over productie en fabricate, inkoop en verkoop en waar te investeren om duurzaamheid te optimaliseren.
In het spel nam je het op tegen de andere teams, waarbij je van de concurrerende teams ook kon zien hoe goed ze het deden.
BEURZEN
Een volledig eigen beurs
Tijdens een driedaags event neemt Kramp zijn klanten, leveranciers en medewerkers mee in een unieke beleving op bedrijfslocatie. Met bijna 5.000 personen over de vloer creëerden we een Kramp Walhalla, die ook nog eens verbluffende resultaten opleverde. Van beursvloer naar feestzaal en van informeren naar entertainen. Het gebeurde allemaal tijdens Kramp Open.
Een unieke beursstand
Voor Stichting Grond’g realiseerden wij een plein met een escaperoom waarbij de ruim 13000 bezoekers van de Infravak dagen op een interactieve manier in contact komen met het infra vak en waar young professionals bewust worden van de mogelijkheden die de infrabrache biedt.
De escaperoom is een stimulerende, creatieve manier om bijvoorbeeld je personeel, relaties of klanten eens een kijkje te geven in een bepaalde branche of werkveld. Door middel van de spelelementen en onderlinge strijd zorg je voor een informele en leuke sfeer en zorg je ervoor dat de spelers geïnspireerd weer het speelveld verlaten.
DE RADIOSHOW
Voorafgaand aan je evenement of jubileumjaar ervoor zorgen dat je personeel betrokken is en dat er al reuring op de werkvloer komt? Dat wilden onder andere Zorggroep Sint Maarten, Thales, Parker Hannifin & Trigion Safety Groep.
De radioshow is het uitgelezen middel om op een laagdrempelige, speelse manier medewerkers te betrekken en te motiveren tijdens een anders ‘doodnormale’ werkdag.
Stem samen op de Top100 van jouw bedrijf, speel spellen die je weer terug laat komen tijdens je evenement, bespreek interessante vraagstukken en bied jouw medewerkers een mooi podium.
Met de radioshow kan je alle kanten op en geen idee is te gek. Samen maken we de mooiste show zodat je hele team er nog jaren over praat.