GROLSCH VIERT 400 JAAR KARAKTER
WOW! Een 400 jarig jubileum. Dat is niet niks. Dat is écht next level. Dat daar een groot feest op gevierd moet worden lijkt ons overduidelijk. Voor niemand minder dan Grolsch kregen wij de enorme eer om samen met 900 gasten 400 jaar karakter te vieren. Karakter, vakmanschap en authenticiteit moest ervan af spatten. We durven te zeggen: dat is best goed gelukt! Van de grote lijnen tot in de kleinste details. Alles stond in het teken van Grolsch. Benieuwd hoe wij de groenste dag in de geschiedenis hebben vormgegeven? Check het hieronder!
EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK
Een succesvol event klopt van begin tot einde. Bij een grootschalig evenement als deze is het uitnodigen en registreren van gasten een onmisbaar proces om een event goed te laten verlopen. Door gebruik te maken van Event Login wordt dit proces sneller, goedkoper, makkelijker en leuker. Doordat de gasten zich eenvoudig aanmeldden via een volledig in stijl ingerichte website, kon er nauwkeurig in kaart gebracht worden hoeveel gasten er zouden komen. Met deze informatie kon er o.a. efficiënt omgegaan worden met inkopen. Ook werd het platform gebruikt als communicatiemiddel tussen de klant en de gasten voorafgaand aan het event. Je wilt natuurlijk de gasten van te voren al enthousiast maken. Door middel van o.a. polls en teaser movies leefden de gasten echt naar het event toe. Niet alleen functioneel, maar ook ontzettend effectief om gasten te boeien en binden.
‘EVENT CREATORS WERKT MET ZEER PROFESSIONELE MEDEWERKERS DIE ONDER DRUK KUNNEN WERKEN EN ALTIJD DE KLANT CENTRAAL STELLEN’
Jaap Hulshof - Grolsch
BEUGELFLES IN DE HAND EN PLOPPEN MAAR
Ontvangen door dé drie mannen van Grolsch: heer De Kuyper, de heer Brummer en de heer De Groen, kwamen de gasten binnen. Deze historische figuren werden vertolkt door de acteurs die ook in de commercial van Grolsch op TV te zien zijn.
Onder leiding van een dynamisch percussie act werd de feestsfeer erin gebracht en toegewerkt naar hét Plop-moment van de eeuw. Gezamenlijk werd er afgeteld tot dat de klok op 16:15 stond. Deze tijd refereerde naar het oprichtingsjaar van Grolsch. Alle 900 gasten plopte massaal hun beugelfles open, waarna groene rook en confetti de omgeving kleurde. Wat een bijzonder moment!
ZIE, RUIK EN PROEF GROLSCH
Grolsch beleven stond centraal deze dag. Na de opening konden de gasten een rondleiding krijgen door de brouwerij of deden ze een ronde op het Belevingsplein. Zo waren er allerlei activiteiten in het teken van Grolsch:
➡️Percussie workshop op bierflessen,-kratten en -viltjes
➡️ Graveer je Grolsch bierglas
➡️ Pubquiz met 'vilt'vragen
Ruiken en proeven van Grolsch werd gedaan in de Grolsch café's in het pand. Elk Grolsch café stond in het teken van een Grolsch biertje. Niet alleen konden de gasten het biertje proeven, ook werd er in elk café live gekookt door een top kok. Met als ingrediënt natuurlijk het biertje. Elk café werd muzikaal omlijst door een passende artiest.
Vraag het onze Event Adviseurs! Zij hebben de afgelopen jaren honderden events op poten gezet, kennen de branche en zijn altijd op zoek naar unieke en creatieve invullingen die aansluiten bij de doelstellingen van jouw merk of organisatie!