Loohuis

30 JAAR TROTS OP LOOHUIS

Ter ere van het 30 jarige jubileum kwam Loohuis, dé techniek specialist, bij ons aan tafel. Een mijlpaal als deze kan niet onopgemerkt blijven. Maar dat was niet het enige. Na 30 jaar ervaring besloot Loohuis de grootste stap ooit te maken. Loohuis veranderde zijn naam naar Loogisch. En hoe kan je beter een merkverandering doorvoeren als met een evenement. Deze twee vliegen werden gevangen in één klap. Wij kregen de eer deze twee bijzondere momenten nog specialer te maken met een event. Hoe geef je vorm aan event waarbij beide aspecten onder de aandacht moeten worden gebracht? Lees het hieronder.

WELKOM BIJ '30 JAAR TROTS OP LOOHUIS'

Bij aankomst aan de Gunnerstraat staat een uitgelichte oude Loohuis bus volop in ogenschouw. Eenmaal de auto te hebben geparkeerd lopen de gasten naar de entree waar de vertrouwde elementen en kleuren van Loohuis onmisbaar zijn. Welkom bij '30 jaar trots op Loohuis'. Laat je verrassen. Deze avond wordt er een voor in de boeken. 

LOOHUIS COMMUNICEERT 

Bij binnenkomst in de tuinzaal valt de informelere setting met een  theateropstelling in de hoek al gelijk op. Onwennig nuttigen de eerste mensen hun eerste drankje, afwachtend wat de avond gaat brengen. Het is tijd voor Loohuis Communiceert! 

Onder leiding van Eddy van der Ley worden de gasten meegenomen in de wereld van Loohuis. Met verschillende tafelgasten worden onderwerpen als innovatie, toekomst en samenwerking binnen Loohuis belicht. De begeleiding van film, geluid en afbeeldingen maken het geheel compleet. Herkenbare momenten worden extra benadrukt door het gelach van de zaal. 

THE BIG MOMENT

En dan is het zover. De gasten worden meegenomen naar buiten waar ze uitkijken op een grote groene wijde. De spanning onder de mensen is te voelen; wat gaat er gebeuren? Samen tellen ze af. 10,9,8,7........2,1. De spot knalt aan en daar verschijnt het nieuwe busje mét de nieuwe naam én bedrijfskleuren. Het vuurwerk knalt de lucht in en verlicht het geheel nog meer. Daar moet op gedronken worden!

Terug bij binnenkomst is de tuinzaal volledig aangepast met de nieuwe bedrijfskleuren en naam. Loogisch is onvermijdbaar. De gasten verlaten het event met mooie herinneringen aan Loohuis. Ze maken plaats voor Loogisch dat symbolisch wordt weergegeven bij de uitgang. De Loohuis busjes zijn omgetoverd tot Loogisch busjes. Dat was lo(o)gisch!

Luit Olde Rikkert

HEB JE VRAGEN?

Luit, onze adviseur, staat voor je klaar en beantwoordt graag al je vragen!

Meer informatie?

brochure Event Creators


Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag! Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

🕻 085-1053333 [email protected]

Bedankt! Hieronder kun je jouw brochure downloaden! Voel je vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.