QEEP UP
Qeep Up is het model dat wij hebben ontwikkeld voor de interne communicatie en het projectmanagement van jouw evenement! Dit model zetten wij in als tool via het bekende programma Microsoft Teams. Middels dit online platform onderhoud je het contact met onze Event Organiser en word je op de hoogte gehouden van de vorderingen in het systeem en de notities in het draaiboek. Het platform is voor jou en de Event Organisor een centraal punt voor informatie en communicatie.
Het is niet alleen een centrale database, maar ook een overzichtelijke tool voor het uitzetten en bewaken van acties en taken die uitgevoerd moeten worden door de diverse gebruikers. Één overzichtelijk bestand voor jouw event waarin alle communicatie rondom het event verzameld wordt.
Dit scheelt niet alleen in mailcontact en telefoontjes, maar geeft ook een prettig overzicht van alle uit te voeren en voltooide taken ten behoeve van jouw event.
HET MODEL VOOR PROJECTMANAGEMENT EN INTERNE COMMUNICATIE
De campagnemanager zal volgens het model de online omgeving inrichten voor jouw evenement. Deze omgeving is bedoeld voor het projectteam wat aan het evenement werkt. In deze omgeving is onder andere een backlog, takenlijst, gedeelde bestanden en een FAQ te vinden. Het projectteam kan hier zo op één centrale live omgeving alle bestanden, besluiten en andere gegevens omtrent het evenement terugvinden.
Vraag het onze Event Adviseurs. Zij hebben de afgelopen jaren honderden events op poten gezet. Ze kennen de branche en zijn altijd op zoek naar concepten die aansluiten bij de doelstellingen van jouw merk of organisatie. |
Neem vrijblijvend contact met ons op!
ONZE ANDERE TOOLS
ONTRACK
Het communicatiemodel om doelen te behalen met jouw event!